Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2024-06-26 12:00:48  IWONA SZCZĘSNA

Zmieniono nazwę z 'Wniosek o zapewnienie dostępnośći architektonicznej' na 'Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej'

Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin-left:283.2pt;"> Rogowo, dnia &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..</p> <p align="right"> &nbsp;</p> <p> &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (imię i nazwisko wnioskodawcy)</p> <p> &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p> &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (adres wnioskodawcy)</p> <p> <strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dom Pomocy Społecznej w Rogowie</strong></p> <p> <strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rogowo 24</strong></p> <p> <strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 63-840 Krobia</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Wniosek o zapewnienie dostępności</strong></p> <p> Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:</p> <p> &middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; osoba ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami,</p> <p> &middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; przedstawiciel ustawowy osoby ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami. <strong>*</strong></p> <p> <strong>zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności </strong>w zakresie:</p> <p> &middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności architektonicznej,</p> <p> &middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności informacyjno-komunikacyjnej. <strong>*</strong></p> <p> Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p> (wraz z uzasadnieniem):</p> <p> &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <br clear="all" /> <p> Wskazuję preferowany spos&oacute;b zapewnienia dostępności:</p> <p> &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>*właściwe podkreślić</strong></p> <p> Proszę kontaktować się ze mną w następujący spos&oacute;b:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Telefonicznie &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres pocztowy &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres email &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Inna forma (jaka) &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:247.8pt;"> &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; (podpis wnioskodawcy)</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>KLAUZULA INFORMACYJNA</strong></p> <p> Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br /> i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.&nbsp;w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Administrator danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: <a href="mailto:sekretariat@dps-rogowo.pl">sekretariat@dps-rogowo.pl</a> , &nbsp;telefonicznie pod numerem 65&nbsp;571 11 06 &nbsp;i&nbsp; 65&nbsp;571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,&nbsp; 63-840 Krobia.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Inspektor Ochrony Danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z kt&oacute;rym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Podstawa prawna i cel przetwarzania </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepis&oacute;w art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Odbiorcy danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepis&oacute;w prawa.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Okres przechowywania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Dane będą przetwarzane&nbsp; jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany<br /> w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawa osoby, kt&oacute;rej dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawo do wniesienia skargi </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> <strong>10.&nbsp; </strong><strong>Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.</p> <p> &nbsp;</p> ' na ' <p style="margin-left:283.2pt;">Rogowo, dnia &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..</p> <p style="text-align: right;">&nbsp;</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (imię i nazwisko wnioskodawcy)</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (adres wnioskodawcy)</p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dom Pomocy Społecznej w Rogowie</strong></p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rogowo 24</strong></p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 63-840 Krobia</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Wniosek o zapewnienie dostępności</strong></p> <p>Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; osoba ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami,</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; przedstawiciel ustawowy osoby ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami. <strong>*</strong></p> <p><strong>zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności </strong>w zakresie:</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności architektonicznej,</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności informacyjno-komunikacyjnej. <strong>*</strong></p> <p>Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p>(wraz z uzasadnieniem):</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <br style="clear: both;" /> <p>Wskazuję preferowany spos&oacute;b zapewnienia dostępności:</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>*właściwe podkreślić</strong></p> <p>Proszę kontaktować się ze mną w następujący spos&oacute;b:</p> <p style="margin-left:18.0pt;">1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Telefonicznie &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres pocztowy &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres email &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Inna forma (jaka) &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin-left:247.8pt;">&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; (podpis wnioskodawcy)</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>KLAUZULA INFORMACYJNA</strong></p> <p>Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br /> i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.&nbsp;w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Administrator danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: <a href="mailto:sekretariat@dps-rogowo.pl">sekretariat@dps-rogowo.pl</a> , &nbsp;telefonicznie pod numerem 65&nbsp;571 11 06 &nbsp;i&nbsp; 65&nbsp;571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,&nbsp; 63-840 Krobia.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Inspektor Ochrony Danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z kt&oacute;rym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Podstawa prawna i cel przetwarzania </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepis&oacute;w art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Odbiorcy danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepis&oacute;w prawa.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Okres przechowywania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane będą przetwarzane&nbsp; jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany<br /> w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawa osoby, kt&oacute;rej dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawo do wniesienia skargi </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>10.&nbsp; </strong><strong>Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameWniosek o zapewnienie dostępnośći architektonicznejWniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej
full

Rogowo, dnia …………………………..

 

…………………………………………………………………
(imię i nazwisko wnioskodawcy)

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………
(adres wnioskodawcy)

                                                           Dom Pomocy Społecznej w Rogowie

                                                           Rogowo 24

                                                           63-840 Krobia

 

Wniosek o zapewnienie dostępności

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:

·         osoba ze szczególnymi potrzebami,

·         przedstawiciel ustawowy osoby ze szczególnymi potrzebami. *

zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności w zakresie:

·         dostępności architektonicznej,

·         dostępności informacyjno-komunikacyjnej. *

Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 ………………………………………………………….

(wraz z uzasadnieniem):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Wskazuję preferowany sposób zapewnienia dostępności:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

*właściwe podkreślić

Proszę kontaktować się ze mną w następujący sposób:

1.      Telefonicznie ……………………………………………………………………………………

2.      Adres pocztowy ………………………………………………………………………..………

3.      Adres email ……………………………………………………………………………..………

4.      Inna forma (jaka) …………………………………………………………………………….

 

……………………………………………………

                                                                                  (podpis wnioskodawcy)

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:

1.      Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: sekretariat@dps-rogowo.pl ,  telefonicznie pod numerem 65 571 11 06  i  65 571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,  63-840 Krobia.

2.      Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3.      Podstawa prawna i cel przetwarzania

Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.      Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.

5.      Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane  jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany
w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.

6.      Prawa osoby, której dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

7.      Prawo do wniesienia skargi

W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

8.      Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.

9.      Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.

 

Rogowo, dnia …………………………..

 

…………………………………………………………………
(imię i nazwisko wnioskodawcy)

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………
(adres wnioskodawcy)

                                                           Dom Pomocy Społecznej w Rogowie

                                                           Rogowo 24

                                                           63-840 Krobia

 

Wniosek o zapewnienie dostępności

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:

·         osoba ze szczególnymi potrzebami,

·         przedstawiciel ustawowy osoby ze szczególnymi potrzebami. *

zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności w zakresie:

·         dostępności architektonicznej,

·         dostępności informacyjno-komunikacyjnej. *

Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 ………………………………………………………….

(wraz z uzasadnieniem):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Wskazuję preferowany sposób zapewnienia dostępności:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

*właściwe podkreślić

Proszę kontaktować się ze mną w następujący sposób:

1.      Telefonicznie ……………………………………………………………………………………

2.      Adres pocztowy ………………………………………………………………………..………

3.      Adres email ……………………………………………………………………………..………

4.      Inna forma (jaka) …………………………………………………………………………….

 

……………………………………………………

                                                                                  (podpis wnioskodawcy)

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:

1.      Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: sekretariat@dps-rogowo.pl ,  telefonicznie pod numerem 65 571 11 06  i  65 571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,  63-840 Krobia.

2.      Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3.      Podstawa prawna i cel przetwarzania

Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.      Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.

5.      Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane  jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany
w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.

6.      Prawa osoby, której dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

7.      Prawo do wniesienia skargi

W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

8.      Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.

9.      Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.

 

2024-06-26 12:09:27  IWONA SZCZĘSNA

Pole full zmieniło wartość z ' <p style="margin-left:283.2pt;">Rogowo, dnia &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..</p> <p style="text-align: right;">&nbsp;</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (imię i nazwisko wnioskodawcy)</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (adres wnioskodawcy)</p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dom Pomocy Społecznej w Rogowie</strong></p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rogowo 24</strong></p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 63-840 Krobia</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Wniosek o zapewnienie dostępności</strong></p> <p>Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; osoba ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami,</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; przedstawiciel ustawowy osoby ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami. <strong>*</strong></p> <p><strong>zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności </strong>w zakresie:</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności architektonicznej,</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności informacyjno-komunikacyjnej. <strong>*</strong></p> <p>Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p>(wraz z uzasadnieniem):</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <br style="clear: both;" /> <p>Wskazuję preferowany spos&oacute;b zapewnienia dostępności:</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>*właściwe podkreślić</strong></p> <p>Proszę kontaktować się ze mną w następujący spos&oacute;b:</p> <p style="margin-left:18.0pt;">1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Telefonicznie &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres pocztowy &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres email &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Inna forma (jaka) &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin-left:247.8pt;">&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; (podpis wnioskodawcy)</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>KLAUZULA INFORMACYJNA</strong></p> <p>Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br /> i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.&nbsp;w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Administrator danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: <a href="mailto:sekretariat@dps-rogowo.pl">sekretariat@dps-rogowo.pl</a> , &nbsp;telefonicznie pod numerem 65&nbsp;571 11 06 &nbsp;i&nbsp; 65&nbsp;571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,&nbsp; 63-840 Krobia.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Inspektor Ochrony Danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z kt&oacute;rym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Podstawa prawna i cel przetwarzania </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepis&oacute;w art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Odbiorcy danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepis&oacute;w prawa.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Okres przechowywania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane będą przetwarzane&nbsp; jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany<br /> w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawa osoby, kt&oacute;rej dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawo do wniesienia skargi </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>10.&nbsp; </strong><strong>Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.</p> <p>&nbsp;</p> ' na ' <p style="margin-left:283.2pt;">Rogowo, dnia &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..</p> <p style="text-align: right;">&nbsp;</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (imię i nazwisko wnioskodawcy)</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;<br /> (adres wnioskodawcy)</p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dom Pomocy Społecznej w Rogowie</strong></p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rogowo 24</strong></p> <p><strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 63-840 Krobia</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Wniosek o zapewnienie dostępności</strong></p> <p>Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; osoba ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami,</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; przedstawiciel ustawowy osoby ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami. <strong>*</strong></p> <p><strong>zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności </strong>w zakresie:</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności architektonicznej,</p> <p>&middot;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dostępności informacyjno-komunikacyjnej. <strong>*</strong></p> <p>Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p>(wraz z uzasadnieniem):</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <br style="clear: both;" /> <p>Wskazuję preferowany spos&oacute;b zapewnienia dostępności:</p> <p>&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>*właściwe podkreślić</strong></p> <p>Proszę kontaktować się ze mną w następujący spos&oacute;b:</p> <p style="margin-left:18.0pt;">1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Telefonicznie &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres pocztowy &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Adres email &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p style="margin-left:18.0pt;">4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Inna forma (jaka) &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin-left:247.8pt;">&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; (podpis wnioskodawcy)</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>KLAUZULA INFORMACYJNA</strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br /> i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.&nbsp;w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Administrator danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: <a href="mailto:sekretariat@dps-rogowo.pl">sekretariat@dps-rogowo.pl</a> , &nbsp;telefonicznie pod numerem 65&nbsp;571 11 06 &nbsp;i&nbsp; 65&nbsp;571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,&nbsp; 63-840 Krobia.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Inspektor Ochrony Danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z kt&oacute;rym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Podstawa prawna i cel przetwarzania </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepis&oacute;w art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Odbiorcy danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepis&oacute;w prawa.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Okres przechowywania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane będą przetwarzane&nbsp; jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany<br /> w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawa osoby, kt&oacute;rej dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Prawo do wniesienia skargi </strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"><strong>10.&nbsp; </strong><strong>Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych</strong></p> <p style="margin-left:18.0pt;">Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Rogowo, dnia …………………………..

 

…………………………………………………………………
(imię i nazwisko wnioskodawcy)

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………
(adres wnioskodawcy)

                                                           Dom Pomocy Społecznej w Rogowie

                                                           Rogowo 24

                                                           63-840 Krobia

 

Wniosek o zapewnienie dostępności

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:

·         osoba ze szczególnymi potrzebami,

·         przedstawiciel ustawowy osoby ze szczególnymi potrzebami. *

zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności w zakresie:

·         dostępności architektonicznej,

·         dostępności informacyjno-komunikacyjnej. *

Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 ………………………………………………………….

(wraz z uzasadnieniem):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Wskazuję preferowany sposób zapewnienia dostępności:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

*właściwe podkreślić

Proszę kontaktować się ze mną w następujący sposób:

1.      Telefonicznie ……………………………………………………………………………………

2.      Adres pocztowy ………………………………………………………………………..………

3.      Adres email ……………………………………………………………………………..………

4.      Inna forma (jaka) …………………………………………………………………………….

 

……………………………………………………

                                                                                  (podpis wnioskodawcy)

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:

1.      Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: sekretariat@dps-rogowo.pl ,  telefonicznie pod numerem 65 571 11 06  i  65 571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,  63-840 Krobia.

2.      Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3.      Podstawa prawna i cel przetwarzania

Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.      Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.

5.      Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane  jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany
w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.

6.      Prawa osoby, której dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

7.      Prawo do wniesienia skargi

W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

8.      Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.

9.      Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.

 

Rogowo, dnia …………………………..

 

…………………………………………………………………
(imię i nazwisko wnioskodawcy)

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………
(adres wnioskodawcy)

                                                           Dom Pomocy Społecznej w Rogowie

                                                           Rogowo 24

                                                           63-840 Krobia

 

Wniosek o zapewnienie dostępności

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:

·         osoba ze szczególnymi potrzebami,

·         przedstawiciel ustawowy osoby ze szczególnymi potrzebami. *

zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności w zakresie:

·         dostępności architektonicznej,

·         dostępności informacyjno-komunikacyjnej. *

Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 ………………………………………………………….

(wraz z uzasadnieniem):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Wskazuję preferowany sposób zapewnienia dostępności:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

*właściwe podkreślić

Proszę kontaktować się ze mną w następujący sposób:

1.      Telefonicznie ……………………………………………………………………………………

2.      Adres pocztowy ………………………………………………………………………..………

3.      Adres email ……………………………………………………………………………..………

4.      Inna forma (jaka) …………………………………………………………………………….

 

……………………………………………………

                                                                   (podpis wnioskodawcy)

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:

1.      Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: sekretariat@dps-rogowo.pl ,  telefonicznie pod numerem 65 571 11 06  i  65 571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,  63-840 Krobia.

2.      Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3.      Podstawa prawna i cel przetwarzania

Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.      Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.

5.      Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane  jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany
w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.

6.      Prawa osoby, której dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

7.      Prawo do wniesienia skargi

W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

8.      Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.

9.      Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.

 

2024-06-26 12:00:08  IWONA SZCZĘSNA

Utworzono artykuł 939773 o nazwie 'Wniosek o zapewnienie dostępnośći architektonicznej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste939773
user_idpuste2511696
resource_idpuste7003
namepusteWniosek o zapewnienie dostępnośći architektonicznej
category_idpuste129
language_idpuste1
shortpusteWniosek dostępność architektoniczna
fullpuste

Rogowo, dnia …………………………..

 

…………………………………………………………………
(imię i nazwisko wnioskodawcy)

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………
(adres wnioskodawcy)

                                                           Dom Pomocy Społecznej w Rogowie

                                                           Rogowo 24

                                                           63-840 Krobia

 

Wniosek o zapewnienie dostępności

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020r. poz. 1062 ze zm.) jako:

·         osoba ze szczególnymi potrzebami,

·         przedstawiciel ustawowy osoby ze szczególnymi potrzebami. *

zwracam się z wnioskiem o zapewnienie dostępności w zakresie:

·         dostępności architektonicznej,

·         dostępności informacyjno-komunikacyjnej. *

Wskazuję barierę utrudniającą lub uniemożlwiającą zapewnienie dostępności w Domu Pomocy Społecznej w budynku znajdującym się pod adresem: Rogowo 24 ………………………………………………………….

(wraz z uzasadnieniem):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Wskazuję preferowany sposób zapewnienia dostępności:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

*właściwe podkreślić

Proszę kontaktować się ze mną w następujący sposób:

1.      Telefonicznie ……………………………………………………………………………………

2.      Adres pocztowy ………………………………………………………………………..………

3.      Adres email ……………………………………………………………………………..………

4.      Inna forma (jaka) …………………………………………………………………………….

 

……………………………………………………

                                                                                  (podpis wnioskodawcy)

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy iż:

1.      Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Rogowie z siedzibą Rogowo 24 63-840 Krobia. Z Administratorem można się skontaktować elektronicznie za pomocą adresu e-mail: sekretariat@dps-rogowo.pl ,  telefonicznie pod numerem 65 571 11 06  i  65 571 10 14 lub pisemnie na adres siedziby Administratora, tj. Rogowo 24,  63-840 Krobia.

2.      Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą adresu konrakt@rodo-leszno.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3.      Podstawa prawna i cel przetwarzania

Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikające z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.      Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.

5.      Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane  jedynie w okresie niezbędnym do rozpatrzenia wniosku i skargi, a następnie przez okres wskazany
w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz instrukcji kancelaryjnej.

6.      Prawa osoby, której dane dotyczą, związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu swoich danych oraz informacji o ich przetwarzaniu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

7.      Prawo do wniesienia skargi

W przypadku, stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

8.      Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.

9.      Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej.

 

publishfrompuste2024-06-26 00:00:00
_activepuste1
slugpustewniosek-o-zapewnienie-dostepnosci-architektonicznej

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..